8.12.2010

97. loose pants

Song of the day: Krzyżówka dnia - Monika Brodka

'Sprawdziłam wszystkie obce alfabety,
by rozszyfrować język, który znam,
Ty ciągle mówisz do mnie krzyżówkami,
a migi zasłoniła gęsta mgła.'

Ostatnimi czasy moja ulubiona piosenka - no i co, że nowa Brodka to praktycznie 100% klon Nosowskiej (tyle że wygląda sto razy lepiej)? Płytowa wersja 'krzyżówki dnia' niestety niedostępna już na youtube'ie (prawa autorskie), ale na video z koncertu można przynajmnije pooglądac jej przepiękną kreacje sceniczną. W kwesti koncertów, w końcu doczekałam się Robots In Disguise w Polsce! Paczka od Sekretnego Mikołaja już doszła, ale o niej jutro, bo czas wracać do pasjonującej historii pierwszej wojny światowej oraz logarytmów <3

pants - new yorker , jacket - bershka , shoes & scarf - mums , bag - h&m  


Z serii 'polecam na dziś' - mleko o smaku 'american brownie'.
W sumie smakuje jak budyń czekoladowy, ale plus za ładne opakowanie: 



photo: dejw

14 komentarzy:

  1. Jak Nosowska? Akurat tak bym tego nei porównała. Daleko jej.
    Może jak Gaba Kulka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm.. świetne spodnie!
    http://stylemeerkat.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. rany, NY mnie zaskakuje, takie spodnie tam? super są.
    a Brodka nie powiem, fajna jest, tylko coś mi zalatuje sztucznością, jakby to nie byla prawdziwa ona, taka z głębi, a coś na potrzeby dzisiejszej popkultury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że Gaby Kulki do tej pory nie miałam jeszcze okazji posłuchać, więc kto wie, może coś w tym jest. Mi się od pierwszego przesłuchania Broska skojarzyła z Nosowską, ale tą bardziej współczesną wersją (bo stara Nosowska to zupełnie co innego).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś prześliczna, a do do tego strasznie podoba mi się Twój zestaw. Mam taką samą torbę z H&M :)
    PS.Może kolczyki?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i góra i dół :) Super wyglądasz :) Dajesz radę z białą kurtką ? Mnie żółtą schlapali na drugi dzień po upraniu, wrrr...

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba ją częściej oddawać do czyszczenia niż inne, ale długo szukałam akurat białej (bo wszyscy mają czarne, o!) i na razie dobrze się sprawuje (i jeszcze lepiej kamufluje na śniegu ;D).

    OdpowiedzUsuń
  8. Płyta Brodki super :) biała kurtka wygląda świetnie, a z tym szalem to już coś fantastycznego, ale muszę napisać jakie Ty masz piękne oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw super kurtka wyglądasz przepieknie

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam nową płytę Brodki! Bardzo fajny blog

    nikosview.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym powiedziała, że mix Nosowskiej i Peszek ta nowa Brodka. Ale lubię. Mimo jej porażającej pychą i lansowaniem na "ambitniarę" wypowiedzi na temat płyty (http://www.students.pl/kultura/details/44225/Monika-Brodka-Granda-recenzja-plyty)słucham:) Chyba jej ktoś pisał te teksty jednak.
    To tyle mojej konkluzji na temat muzyki:)
    Jesteś śliczna a Twój blog stał się moim faworytem:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Tobie jest pieknie w bieli! A to nie lada sztuka szczerze mowiac bo mimo swojej niekolorowatosci to jednak malemu procentowi osob jest w nim dobrze a Ty wygladasz po prostu fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń