11.09.2011

151. how to mix your summer shirt with autumn trends

Song of the day: When you're smiling - Luis Armstrong

'when you're smiling the whole world smile to you'

Today wearing: floral shirt - cubus, navy trousers - h&m, boots - h&m, coat - h&m, grey gloves & hat - cubus, backpack - h&m.

Wróciwszy z moich wszystkich wakacyjnych wyjazdów i uporawszy się jako tako z przeprowadzką, nareszcie mam czas na wrzucenie paru zaległych zdjęć. Kolejna porcja fotografii spod aparatu Kasi. Tym razem strój bardzo casual. Kwiatowa koszula to mój ostatni w tym sezonie nabytek z letnich wyprzedaży (których swoją drogą nigdzie już nie ma), doskonale wpasowuje się we wczesno jesienne klimaty. Granatowe spodnie z kolei będą moją alternatywą dla jeansów, bo zaczynam odczuwać lekkie zmęczenie tym wszechobecnym trendem.
A na koniec chciałam dodać, że jeśli kiedykolwiek będziecie w Gdyni i lubicie włoską kuchnę koniecznie wpadnijcie do A Modo Mio - mają na prawdę pyszną pizzę z rukolą!

 photo: Kasia

LIKE IT? FOLLOW.

15 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie kolorystyczne + stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spodnie i czapkę to ja uwielbiam! A i koszula ładna bardzo :-)

    Pozdrawiam ciepło!
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the color scheme in this outfit. It's getting me in the mood for fall!

    OdpowiedzUsuń
  4. love your top :D
    I'll definitely will following you if you follow me :D
    Decimal Shoes

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny zestaw! Super kolory i zabójczo piękne buty! Jestem pod wrażeniem, gigantycznym!

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 zdjęcie najlepsze.!
    fajny klimat :) wg jesteś b. ładna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś na tych zdjęciach niesamowicie urocza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia fota wygląda jak zrobiona gdzies na brooklynie przy jednym z domkow :D Czad :)) ogolnie caly set bardzo przyjemny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Your blog is amazing and provides me with great style and fashion inspiration!

    I'm attending New York Fashion Week and would love for you to check out my coverage (lots of insider exclusives and fashion moments)

    goodbadnfab.blogspot.com
    style and musings of a fashion lawyer playing, living, shopping and working in LA

    OdpowiedzUsuń
  10. super masz bloga mam pytanie gdzie mogę kupić mniej więcej taka sukienkę ?
    http://i.pinger.pl/pgr253/1f7ec140001fb45c4e6fa006
    może miec inny kolor ale mi chodzi o krój bo na półmetek musze kupić prosze o odpowiedź na moim blogu http://thestylekatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wyglądasz, zdjęcia mają niesamowity klimat :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń