11.09.2011

151. how to mix your summer shirt with autumn trends

Song of the day: When you're smiling - Luis Armstrong

'when you're smiling the whole world smile to you'

Today wearing: floral shirt - cubus, navy trousers - h&m, boots - h&m, coat - h&m, grey gloves & hat - cubus, backpack - h&m.

Wróciwszy z moich wszystkich wakacyjnych wyjazdów i uporawszy się jako tako z przeprowadzką, nareszcie mam czas na wrzucenie paru zaległych zdjęć. Kolejna porcja fotografii spod aparatu Kasi. Tym razem strój bardzo casual. Kwiatowa koszula to mój ostatni w tym sezonie nabytek z letnich wyprzedaży (których swoją drogą nigdzie już nie ma), doskonale wpasowuje się we wczesno jesienne klimaty. Granatowe spodnie z kolei będą moją alternatywą dla jeansów, bo zaczynam odczuwać lekkie zmęczenie tym wszechobecnym trendem.
A na koniec chciałam dodać, że jeśli kiedykolwiek będziecie w Gdyni i lubicie włoską kuchnę koniecznie wpadnijcie do A Modo Mio - mają na prawdę pyszną pizzę z rukolą!

 photo: Kasia

LIKE IT? FOLLOW.

12 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie kolorystyczne + stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spodnie i czapkę to ja uwielbiam! A i koszula ładna bardzo :-)

    Pozdrawiam ciepło!
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the color scheme in this outfit. It's getting me in the mood for fall!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny zestaw! Super kolory i zabójczo piękne buty! Jestem pod wrażeniem, gigantycznym!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 zdjęcie najlepsze.!
    fajny klimat :) wg jesteś b. ładna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś na tych zdjęciach niesamowicie urocza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia fota wygląda jak zrobiona gdzies na brooklynie przy jednym z domkow :D Czad :)) ogolnie caly set bardzo przyjemny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. super masz bloga mam pytanie gdzie mogę kupić mniej więcej taka sukienkę ?
    http://i.pinger.pl/pgr253/1f7ec140001fb45c4e6fa006
    może miec inny kolor ale mi chodzi o krój bo na półmetek musze kupić prosze o odpowiedź na moim blogu http://thestylekatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wyglądasz, zdjęcia mają niesamowity klimat :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń