27.03.2010

62.

Song of the day: Lonely day - System Of A Down

"Such a lonely day
should be banned.
It's a day that I can't stand."

I pomyśleć, że wczoraj było tak ciepło. Dzisiejsza pogoda wraz z rolnictwem, przemysłem oraz funkcjami wymiernymi mnie dobija. W dodatku dwa pionowe zdjęcia w formacie średnim nie mieszczą się koło siebie, stąd dziś wyjątkowo będą bardzo duże. Myślicie, że tak lepiej?














tshirt - cubus
tights - present from yesCharlie
shoes - vagabond
nail polish - essence





model: biotechnology
stylist: biotechnology
photographer: yesCharlie



Sezon na kolorowe paznokcie oficjalnie uznaję za rozpoczęty.

23 komentarze:

  1. O matko, ale świetne jest to zdjęcie ręki w lusterku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się niebieskie paznokcie są bezkonkurencyjne, ale moje są akurat zielone-tylko aparat je 'zniekształcił' Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor lakieru jest świetny.

    wg mnie duże zdjęcia są lepsze :)

    a i buty, które masz na sobie to koturny?
    bo fajne, fajne, w ogóle ciągle napotykam się na fajne buty z vagabonda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oh wow i LOVE your nail polish !

    OdpowiedzUsuń
  5. @ PotatoEater
    Buty są na grubej podeszwie (nie wiem czy można to określić jako koturna), jest niewielka róznica między wysokością na pięcie i przy palcach. Są sprzed dwóch lat i to jedne z moich najbardziej uniwersalnych butów.

    Jeśli chodzi zas o Vagabond to chyba moja ulubiona łatwo dostępna firma obuwnicza w Polsce (do tego jeszcze Irregular Choice i Iron Fist, ale to bardziej na specjalne okazje) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też ta pogoda dobija ;/ Ale Twoje rajstopy i koszulka wywołały uśmiech - są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rajstopy są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pazury, naprawdę!! Rajstopy kiedyś miałam podobne tylko bardzie niebieskie i czułam się w nich trochę jak Smerf, więc je olałam, ale kurczę, ty wyglądasz nice:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor rajstop, takich szukam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszulka :D i bardzo podoba mi się kolor twoich rajstop a patrząc na twoje zdjęcia coraz większą mam ochotę przefarbować sobie włosy na rudy. Już od dawna chciałam, ale nie umiem się zdecydować ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ABSOLUTNIE WYMARZONE buty to takie jak z tego linku: http://www.cloggs.co.uk/content/ebiz/cloggs/invt/805692/iron_fist_zebracorn_m.jpg
    Może czekasz na podobne? Nie mam pojęcia jak zdobyć te z mojego linku, jak by się okazało, że to te same to natychmiast bym cie spytała JAK SKĄD GDZIE ZA ILE?? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. MATKO, kocham Cię, uwielbiam Cię i co tylko!!! Masakra, dzięki Tobie spełnię swoje NAJWIĘKSZE ZAKUPOWE MARZENIE jakie kurde mam!! DZIĘKUJĘ!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale kolor tych rajstop, takiego jeszcze nie mam! no i koszulka ma fajny napis. natomiast wielkość zdjęć - no wiadomo że większe lepsze, przez lupę nie trzeba patrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcie dłoni bije wszystkie na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tak trochę od tematu odbiegnę, ale zachwyciło mnie Twoje lusterko;D!

    OdpowiedzUsuń
  16. Daj znać jak wrażenia z filmu :)
    Paznokcie i rajstopy w świetnym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie trochę się tej nauki obawiam.. ale chyba dam radę ;)

    Świeeeetne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. aaale świetne rajtki masz ! I tiszirt tez mi sie b. podoba! pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. smerfowe rajty, fajne!
    zdjęcie ręki w lustrze, wow, kapitalne jest

    OdpowiedzUsuń
  20. koszulka cudna po prostu :) jesteś taka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. That bright blue colour looks amazing with your hair colour!
    Beautiful x

    OdpowiedzUsuń