21.09.2011

153. 'love makes the world goes round' oversize sweater

Song of the day: Shake it out - Florence & The Machine

'So I like to keep my issues strong
But it's always darkest before the dawn'

Today wearing: grey oversize sweater - new look/sh , beige boots - new yorker, grey under-knee socks -  cubus, navy backpack - h&m.

Dawno nie byłam na tournée po second-hand'ach. Jako zdobycz z ostatnich łowów prezentuję ten oto sweter, który od dziś nosi miano 'Mojego Ulubionego Swetra' (MUS). MUS jest bardzo milusi i bardzo duży (rozmiar 58 bodajże), więc nosze go po prostu jako sukienkę. Do tego wykopałam moje beżowe botki-kopytka (faceci zdecydowanie nie lubią takich butów, ale cóż mogę poradzić, kij im w oko), które leżą w szafie od zimy jako jeden z ówczesnych wyprzedażowych nabytków (z kategorii 'kupione za grosze') i nareszcie mają swoje pięć minut. Do pełni stylizacyjnego szczęścia brakuje tylko szarych podkolanówek, które nawiązują do ciemnoszarego MUSu i voilà! Podobno szary modny w tym sezonie...

  photo: dejw 

LIKE IT? FOLLOW. THANK YOU :-)

P.S. Niedługo czeka Was niespodzianka w postaci GIVEAWAY.

20 komentarzy:

  1. Ten sweter jest świetny! ;) Zazdroszczę takiego zakupu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw mnie powalił ! genialny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter rewelacyjny i zdjecia sa piekne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie otaczać sie takimi MUSami,bo jak to musy są miekkie i puszyste;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna swetro-sukienka, na jej widok odczuwam wielki deficyt swetrowy w swojej szafie :|

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twoimi nogami to sobie możesz nosić takie sweterki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabójczo piękny sweter-sukienka :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. oboże, nie mów mi, że TAKIE buty można kupić w new yorkerze.. mam wrodzony wstręt do tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś w tym jest, New Yorker był moim ulubionym sklepem kiedy miałam 13 lat... Aż strach oglądać zdjęcia z tego czasu ;D Teraz sporadycznie na wyprzedażach udaje mi się tam znaleźć coś wartego uwagi - trzeba się dużo naszukać, ale jak już się coś znajdzie, to cena potrafi być bardzo przyjazna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny sweter! Plecak również :).

    OdpowiedzUsuń
  11. zaczynam się właśnie przekonywać do rzeczy oversize;) moim pierwszym nabytkiem jest koszula:) również z sh:D tam można znaleźć cuda;D świetny blog;) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity jesienny klimat na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny set! Ostatnio przekonałam się do kupna plecaka i jestem na etapie poszukiwania teog jedynego ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. now i love you even more <3

    OdpowiedzUsuń