24.02.2010

50.

Song of the day: Mouthwash - Kate Nash

"And I'm singin 'oh oh' on a Friday night
and I hope everything gonna be alright."

Dziś zdjęcie na tle ściany, na której w maju powstanie nowy projekt nad którym właśnie pracuję. Tematem przewodnim są filmy, ja zilustruję mój ulubiony musical - Chicago. Nawiązując do cytatu - co prawda nie jest piątek ale naprawde mam nadzieje, że wszystko, co zaplanowałam się uda. Ferie dobiegają końca (zła wiadomość), więc w końcu będzie więcej postów (dobra wiadomość).











top - vero moda
jacket - cavaricci
skirt - h&m
tights - allegro
belt - vero moda
boots - jennifer





model: biotechnology
stylist: biotechnology
photographer: dejw

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, kolorowe zdjecie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakże się cieszę, że mnie odwiedziłaś - dzięki temu tu trafiłam. Świetny masz styl. No i kolor włosów bardzo mi obecnie bliski ;D Witaj w moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie bo jak zwykle wesoło i kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu ale twój outfit skojarzył mi się z kolekcją Soni Rykiel dla h&m może właśnie z powodu tych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is such a cool photograph!!!!! I love your outfit a lot too!!

    www.girlwiththeflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie zawsze tyle kolorów - bardzo pozytywnie. I jestem ciekawa, co za dzieło będzie zdobić ścianę.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przypominaj mi, moje botki wylądowały w śmietniku, niestety -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. I do love your colors here!!! so modern!

    OdpowiedzUsuń