20.05.2011

128. heart shaped glasses / red & orange


'don't break, don't break my heart 
and I won't break your heart-shaped glasses'

Today wearing: stripped tshirt - used to be my mum when she was my age,  red shorts and shoes - h&m, mickey necklace - swarovski, heart shaped glasses - primark, watch - allegro.

Słoneczna pogoda sprzyja spacerom, które nastrajają mnie pozytywnie przed ostatnią maturą w poniedziałek. Moje heart shaped glasses podebrałam młodszej siostrze i myślę, że doskonale pasują do tego pomarańczowo-czerwonego zestawu. Dzisiaj byłam w kinie na najnowszych Piratach i doszłam do wniosku, że chyba już się zestarzałam. Film co prawda lepszy niż druga czy trzecia część, ale to wciąż już nie moje klimaty. Poza tym, odgrzewać coś po raz trzeci - nie warto.
biotechnology




photo: dejw

10 komentarzy:

  1. Piękna bluzeczka:)Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  2. pomarańcz z czerwienią to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Your style is amazing :) Now following.

    xx,
    Mikaela


    http://www.framboisefashion.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne żywe kolory i cudowne okulary!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kolory :) bluzka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, fantastyczny outfit, kolorowy, letni:)

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo soczyście wyglądasz heheh
    Super kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  9. You look so chic in your citrus outfit.
    I like your heart shaped sunglasses very much.

    Btw, I am actively back in blogging again. I hope you can visit me again. Thanks!

    http://www.momfashionworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowa stylizacja, jedynie te rajstopki wywaliłabym, nie cierpię tego błysku na nodze ;)

    OdpowiedzUsuń