24.11.2011

162. sztyblet love










Today wearing: red cape - small butique somewhere, cap & gloves - cubus, flat shoes - bata, bag - reserved, dress - h&m, necklace - mohito.

Song of the day: Never let me go - Florence & the Machine

'A thousand miles down to the sea bed
Found the place to rest my head'

Dziś nieco archiwalnie - zdjęcie sprzed dwóch tygodni, wykonane na zamku w Kórniku koło Poznania (cóż za przepiękne miejsce!) pt. ja i moja wielka peleryna a la czerwony kapturek. Jak już wspominałam, moja kolekcja płaszczy nie jest specjalnie porywająca (poza tym, tę samą pelerynę widzieliście już TUTAJ), ale w tym stroju i tak najważniejsze są sztyblety (od dziś moje nowe ulubione słowo, cóż za wspaniała formacja głosek!). Do tej pory zawsze kojarzyły mi się ze stylem babcinym, ewentualnie stylem kobiety pracującej w urzędzie, jednak jak widać znów potwierdza się zasada, że moda to sztuka zamieniania 'jak ktokolwiek może w tym chodzić?' na 'umrę, jeśli tego nie będę mieć!'. Oczywiście, sztyblety są super przede wszystkim dlatego, że są wygodne.
Na zdjęciu poniżej uzupełnienie stroju powyższego (czyli coś w rodzaju 'co też się kryje pod peleryną?')- moja ulubiona dzienna czarna sukienka (no, w każdym razie jej kawałek, ale spokojnie, pewnie zagości tu jeszcze nie raz) plus trójkolowrowy złoto-srebrno-czarny naszyjnik.
Z rewelacji na dziś - coś mi nie wyszło dobieranie farby w rossmanie i zamiast poczciwie rudych, mam teraz czerwone włosy. Niespodzianka! Zdjęcia mojej nietypowej fryzury dodam prawdopodobnie po weekendzie, bo teraz muszę się pakować.
Do usłyszenia za jakiś czas!
biotechnology


 photo : dejw

5 komentarzy:

  1. mi sie bardzo podobasz w tej pelerynie, no i właśnie sztyblety super sprawa, wygodne, moje gusta jesli chodzi o buty

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że z bliska nie widać sztybletów :(
    ale ogólnie stylizacja fajna,z daleka jakoś mi przypominasz Olivię Palermo.

    naszyjnik - super.

    I piosenka z albumu ceremonials,zasłuchuję się w nim non stop od dnia premiery : ))

    http://paranoidmarket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik piękny, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie:)

    zapraszam na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń