12.12.2011

163. the opening of season: Livigno



I've just had the craziest week (...)
looks like Christmas came early for me.

Witajcie moi mili po tej jakże długiej przerwie. No, przerwie jak dla kogo, ja miałam ręce pełne roboty! Poza tym, że na moich studiach właśnie rozpoczyna się bardzo stresujący termin kumulacji wszystkich final exams i innych im podobnych 

/dla zainteresowanych: moje studia wyglądają nieco inaczej niż tradycyjny polski system, są prowadzone w systemie blokowym na wzór zachodni, co z jednaj strony jest zaletą (tydzień męczenia się z jakimś tam introduction to bussiness informatic systems i po sprawie, poza tym nie mam sesji), z drugiej jednak oznacza systematyczne uczenie się i dużo egzaminów rozłożonych w różnym czasie/

to w dodatku ostatnio spędziłam cały tydzień na nartach jako obozowy fotogaf. Ach to wypoczywanie potrafi być męczące ;-) 

A tak na poważnie było bardzo miło, ale co tu Wam będę opowiadać, o studenckich wyjazdach na pewno sporo wiecie/się dowiecie gdy będziecie na studiach. Jako że tym razem spędzałam większość czasu po drugiej stronie obiektywu, nie mam zbyt wielu zdjęć, nie mówiąc już o zdjęciach szafiarskich (w Alpach jest jakoś o 10 stopni Celsjusza za mało ,by odprawiać szafiarskie rytuały). Powiem Wam tylko, że kocham Livigno za te widoki i absolutnie, niesamowicie pyszne jedzenie.

Jeśli chodzi zaś o sprawy ciuchowe, to może uda mi się ogarnąć jakieś zdjęcia w najbliższy weekend. A poza tym jak tam, listy do Mikołaja już napisane?
biotechnology

Na dobry początek parę pocztówkowych zdjęć (śnieg spadł dopiero trzeciego dnia):
 6 grudnia przy targu świątecznym po wiosce przechadzał się Mikołaj!
Festiwal rzeźb lodowych:

Apres ski:

8 komentarzy:

  1. wspaaaniałe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze ze w ogóle spadł. ja jadę za miesiąć do Austrii a tam prawie wcale nie ma śniegu, temeratura na plusie. jestem załamana.

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia cuuudoooooooooowneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuuuper!!! Genialne fotki! I miejsca świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. SWIETNE !
    Sama chciałabym tam być ; )
    Świetne rzeźby >.<
    Zapraszam na nn u mnie
    http://as-in-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na jakiej uczelni studiujesz? Na SGH?

    OdpowiedzUsuń