17.12.2014

219. you can't go wrong with a mustard sweater

today wearing: coat - tally weijl %, sweater - h&m %, jeans - h&m, boots - lidl, beanie & rings - primark, necklace - topshop %.


'I wish I could be a child, 
write me another dance'

PL: Środek grudnia to najwyższa pora na nabycie zimowego swetra. Śmiem twierdzić, że jest to nawet lepsza pora niż październik czy listopad - szczerze mówiąc, do tej pory nie było specjalnie zimno, a w tym tygodniu rozpoczęły się już zimowe wyprzedaże (przynajmniej w Dortmundzie, nie jestem pewna czy w Polsce również). Miodowy sweter widoczny na zdjęciach nabyłam za jedyne 10 EUR i póki co orzekam, że to najlepszy zakup sezonu - uwielbiam ten kolor! 

ENG: The middle of december is a high time to get your cosy little sweater. I daresay it is even better time to buy it than in October or November - so far it hasn't been too cold here [Europe], and this week the winter sales have started (at least in Dortmund). My mustard sweater was a catch for just 10EUR, and I think it's my best deal of the season - I am truely in love with this colour! So if you are still looking for some ever green Christmas present - remember, you can't go wrong with a good sweater :-)
biotechnology



 photo: kuba

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam swetry w tym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mam słabość do tego koloru jednak blondynkom on nie za bardzo pasuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za musztardowymi kolorkami, ale Ty fajnie to zestawiłas i wyglądasz świetnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię wszelkie musztardy i miody. za to czerwieni nie włożę i już :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ten sweter i to jeszcze za taką cenę !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, miodowy sweter. Podoba mi sie ;) i naprawde sie oplacilo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. JAK PIEKNIE, WSPANIAŁY SWETER!

    OdpowiedzUsuń