8.10.2014

213. Grizzly Bear, czyli bardzo futrzasty sweter.

today wearing: sweater - guess / peek&cloppenburg, jeans, top, vest - atmosphere, boots - some shop in China


'sitting here now beneath them stars
makes me wanna take them wings to my arms'

PL: Znacie to uczucie, kiedy macie tyle planów do zrealizowania, że nie ma ani chwili by spokojnie usiąść? Coż, ostatni miesiąc był dla mnie dość szalony - przeprowadziłam się do Niemczech i w przerwach od nauki języka niemieckiego mam wrażenie, że nieustannie jestem podróży. Jestem tutaj w ramach wymiany studenckiej Erasmus i poza byciem germanizowaną (4h niemieckiego dziennie…codziennie; tak, tak, a to wszystko na własne życzenie) poznaję mnóstwo ludzi oraz nowych miejsc. Mój aparat pęka w szwach od zdjęć, których selekcja i obróbka pewnie zajęłaby z pewnością cały weekend. Dzisiaj dodaję kilka ujęć z ostatniej wycieczki do Szwecji - drugiej już w tym roku. Tym razem nie na rowery, a w odwiedziny do rodziny. Na zdjęciach, poza jakże romantycznymi ujęciami pól, traw i lasów (ostatnio zdecydowanie jestem bardzo zainspirowana naturą ;-), przedstawiam Wam mój ulubiony jesienny element mojej szafy - bordowy cardigan z doczepianym kiziakiem, który podbił moje serce swą pluszowością i nieprzyzwoicie obniżoną ceną. No, taką jesień to ja lubię!

ENG: It's been a crazy month! I am a participant of Erasmus exchange in Germany now, so I spend it mostly on learning the language, meeting new people, and travelling. Today I upload some hopelessly romantic photographs from my trip to Swedish countryside. I definitely am into nature lately :-) The outfit is based on the crimson cardigan which I caught on some super sale in Peek& Cloppenburg. It immidietly became my favourite autumn piece. Just look at this fake fur and I am sure you'll understand me. That's the fall I like!

biotechnology







 


3 komentarze:

  1. Wow. Swerer jest genialny. Chetnie bym Ci go skradla. Tworzy cala stylizacje. Idealny na jesienne spacery ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń