24.10.2012

178. mint angora sweater




Today wearing: fangora mint sweater - h&m, green 7/8 lenght trousers - topshop, black slippers - atmosphere, golden necklace - topshop, bag - rokit/camden town.

Song of the day: All Those Friendly People - Funeral Suits

'lost, lost is never found
hide your secrets, settle down
I am young and I am naïve
tell me something I will believ
e'


Let the photos speak for themself. I recommand to listen to Funeral Suits, it's the song I can't get rid off my mind lately.

 


12 komentarzy:

  1. przymierzałam ten sweterek, tyle ze szary.. nie obchodzi on ubrań za bardzo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety obchodzi, i to bardzo, ale jest to również najcieplejszy i najmilszy sweter jaki mam - taka już własciwość angory.

      Usuń
    2. Sweter z Angory to jednocześnie mój ulubiony i znienawidzony :D

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz, świetne połączanie no i sweterek jest po prostu boski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor tych spodni. I stylowy naszyjnik.
    A sweter z angory teraz przywodzi mi na myśl tylko Lanę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Sweter z Lany :D (swego czasu nie było miejsca na ulicy w centrum Warszawy, skąd nie byłoby widać choć jednego plakatu..)

      Usuń
  4. wooow! pięknie! najpiękniejszy zestaw jaki dzisiaj widziałam <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały zestaw!!! Cudne spodnie i naszyjnik!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny sweter i jeszcze piekniejszy naszyjnik:) Subtelnie i z klasą! Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladny sweter, sprawa ze cala stylizacja wyglada bardzo klasycznie:)
    Zapraszam na: monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń