2.07.2010

75.

Song of the day:  Imitation of life - R.E.M.

"That sugar cane that tasted good
That's who you are, that's what you could
Come on, come on
No one can see you cry."

Już za tydzień bella Italia, narazie polska wieś <żałuje Open'era>.I znow fotograficznie a nie stylistycznie. No cóż, w wakacje raczej nie spodziewajcie sie niczego innego. Kreatywność, ochota i czas niestety są odwrotnie proporcjonalne do wysokości słupka rtęci na temometrze.  Wracam się smażyć - 26 stopni w cieniu to jest to!

Z ostatniej chwili: kilka miłych słów.









dress - river island
scarf - india market
shoes - h&m
cardigan - cubus





model: biotechnology
stylist: biotechnology
photographer: dejw






12 komentarzy:

  1. Sliczna sukienka, te kolory mnie rozwalaja!!!sa idealne na lato!! pieknie wygladasz!!!A buty sa tak slodkie ze az chce je miec!!! POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz i piękne zdjęcia masz :) ja też za tydzień do słonecznej Italii jadę - ja koło Rimini, a Ty?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka i zdjęcia, ale po co ci chusta w taki upał ?;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O.O te zdjęcia są piękne! A na ostatnim wyglądasz olśniewająco;* Btw polska wieś - Osówko czy Przyjaźń? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. *My Pretty Disorder : W gruncie rzeczy do Toskani, a dokładniej... musze sprawdzić. Nigdy nie miałam głowy do pamiętania dziwnych włoskich nazw.

    * karolina : Chusta oczywiście, żeby nie było za nudno :P A tak na serio to wczoraj akurat pogoda miała chwilowy kryzys i strasznie wiało - nawet sweter chwilami był niezbędny.

    * damage : Wczoraj Przyjaźń, jutro Osówko. Różnie to bywa, jak narazie to i tak nie mam co robić w mieście. Prócz smażenia się, oczywiście, ale dziś mam zakaz plażowania ze względu na szczepionkę :<

    OdpowiedzUsuń
  6. A na co Ty się szczepiłaś? ;D
    W mieście rzeczywiście nudno-aż poszłam w ślady Olki i poszłam się uczyć matmy xD A jutro Koszalin.. W przyszłym tygodniu można by było razem coś zrobić kreatywnego o ile jesteś na miejscu do tego pt;>

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz przecudnie a w zdjęciach się zakochałam! Nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudne zdjęcia! i śliczna sukienka^^

    OdpowiedzUsuń