4.01.2012

165. noworoczna babeczka cytrynowa

Spóźnione bo spóźnione, ale 


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! 


Życzę Wam wielu  inspiracji. Oby ten rok zmotywował mnie do pisania i przede wszystkim fotografowania. W kwestii postanowień noworocznych odsyłam TU .

Po prawej możecie podziwiać moje cytrynowe sylwestrowe arcydzieło (tylko jedno się ostało, zanim zorientowałam się, że muszę zrobić zdjęcia). 

W kwestii sylwestrowych kreacji to zdradzę jedynie, że było pomarańczowo. Na dniach powinno pojawić się kilka postów które leżą nie zedytowane od zeszłego roku (jak to dramatycznie brzmi!), lecz zaopiekuję się nimi dopiero jak skończę z matematyką i geografię ekonomiczną.

I tym optymistycznym akcentem pozdrawiam serdecznie wszystkich studentów. Do usłyszenia!

biotechnology


5 komentarzy:

  1. I ja rowniez zycze szczesliwego! :* Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięękujemy. ;)) I również wszystkiego co dobre na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Your blog is so nice!
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl
    www.fashionhypnotised.com

    OdpowiedzUsuń